maandag 15 maart 2010

spin spin....

gek vindt catootje het, dat ik bang ben voor spinnen, maar wel van spinnen hou!
gek dat ik spin, nee, dat niet. waarschijnlijk gaat ze ervan uit dat de meeste moeders spinnen.
andere kinderen die hier komen spelen vinden het heel interessant! een vacht van een schaap wordt een draad! dat is toch ook geweldig! spinnen werkt echt stressverminderend, als het goed gaat tenminste en dat is met mijn spinnenwiel niet moeilijk. wel is de draad niet altijd even dun, maar juist die onregelmatigheden zijn juist mooi. straks nog twijnen en verven, ik ben erg benieuwd. heb nog geen foto want zoals eerder gezegd, ik werk langzaam.
deze zomer is mijn sabbatical voorbij, ivan vindt dat ik er gewoon nog 1 achteraan moet plakken. maar ik begin toch wel na te denken over wat ik zou willen doen. weer in loondienst? liever niet! misschien de kunstacademie, in belgie, daar kan het deeltijds, 1 dag per week. leuk!!!! helaas is er geen richting textiel mogelijk, maar wel schilderkunst. dat is iets wat ik al lang wil, maar ook iets wat ik nog nooit (serieus) gedaan heb. misschien wat beginnerslessen nemen...
wordt vervolgd.