woensdag 14 april 2010

het regent knuffels





er is weer een nieuwe knuffel geboren. zo leuk om nieuwe "knutsels" te maken. deze is wel heel eenvoudig, maar wat ik leuk vond is: de vorm haken (met dikke baby alpaca garen=heel zacht!) en dan een mooi stofje (uit mijn voorraad) er tegen aan, vullen en klaar. hij mag bij jonas in bed, voor zover hij nog plek heeft met zijn verzameling knuffels.
en hier onze nieuwe kippen: van links naar rechts: mathilde en elisabeth (je ziet ze zien er nog niet helemaal happy uit). ze blijven nog uit de buurt van johanna, catrien en zoef het konijn.
de eerste schilderles was erg leuk, al meteen veel geleerd.
het punt is dat ik zoveel dingen leuk vind om te doen en altijd "stik" van nieuwe ideeen die ik wil maken, of het nou spinnen, breien, haken, tekenen, schilderen of werken met klei is. daarnaast wil ik graag een (kleine) maar "echte" moestuin, wil ik graag meer en beter leren koken....
kortom, je kan het druk hebben met alleen maar leuke dingen (hoezo....luxe leventje?..) en het is lastig om in 1 ding echt goed te worden als je van alles wat doet. daarom wil ik nu het schilderen serieus gaan nemen. mijn sabbatical zit er bijna op, dus even wat overdenkingen over hoe nu verder...
eerst maar de kinderen van school halen.