dinsdag 31 augustus 2010

nog steeds vakantie...






er komt geen eind aan.
het is een lange zomervakantie...
nog 1 week te gaan en dan is het voorbij, ik ben 1 van de weinige mensen die dat niet erg vindt. ook de wind en regen vind ik niet erg. niet dat ik niet van de zomer hou, maar de wisseling van seizoenen vind ik heerlijk. ok, de winter mag twee maanden korter, maar verder ben ik dik tevreden met ons hollandse klimaat.
ook hou ik van de zomervakantie en was het heerlijk, onze rondreis door engeland, wales en ierland. vooral in wales en ierland struikel je over de schapen! en dus veel wol!!! zie fotoos. (veel gelezen en gebreid. de voortgang van de omslagsjaal gaat voorspoedig, hierover de volgende keer meer)
maar bij terugkomst kregen we een heel naar bericht. een buurmeisje is plotseling overleden. nog maar 9 jaar. we kunnen het nog niet bevatten. je denkt toch dat dit soort gebeurtenissen jouw huis, straat, familie, buurt overslaan. maar nee, het is echt gebeurd ook al kunnen we het niet bevatten. laten we maar genieten van wat we hebben en dat is heel veel!!