maandag 16 november 2009

babyhesje

de sintkijktafel

mijn knutselkamer

en het nieuwe project wordt...een babyhesje
in denemarken had ik mooie wol gekocht met een leuk patroon, maar het vertalen hiervan liet op zich wachten, dus ben ik nu begonnen aan een babyhesje, niet omdat we nog denken aan een baby...en er is er ook geen op komst in onze omgeving voor zover ik weet, maar omdat het zo'n fijne wol is dat eigenlijk alleen daarvoor geschikt is en er altijd wel weer een baby geboren wordt
het prettige is dat het met naald 2,5 gebreid wordt, heerlijk fijn, prettig voor die donkere dagen, als je begrijpt wat ik bedoel.
het gaat even duren voor hij af is maar dat is niet erg, fijn om weer wat op de pen te hebben!
milan is weer verder gaan werken aan zijn aapje, zijn breiproject. het werkt blijkbaar aanstekelijk, zo'n moeder met breipennen!
erg gezellig met zoonlief (11 jaar) op de bank met breiwerk met aan zijn voeten de nieuwste all stars (leer!)...