zaterdag 9 januari 2010

een nieuw jaar





de poef is af! het eerste resultaat van 2010!
hij is erg leuk geworden vind ik zelf, er ging wel 2 kilo vulling in,
de 'binnenzak' heb ik gemaakt zoals een hoofd van een pop, dus helemaal vullen en dan afbinden, hierdoor is hij vrij hard geworden, en ik wist trouwens niet hoe ik het anders moest doen..
de kerstvakantie was heel gezellig, van te voren veel plannen en uiteindelijk veel gedaan waar we echt zin in hadden.. dus veel sleetje rijden, elke dag wandelen in de kou, elke dag warme chocolademelk en spelletjes spelen (dit laatste niet mijn favoriete activiteit, maar het maakte wel het plaatje compleet en de kinderen helemaal blij).
de eerste school/werk-week hebben we weer achter de rug, en nu is er weer meer tijd voor "handwerken"!
goede voornemens heb ik geloof ik niet, als het zo kan blijven ben ik dik tevreden!
natuurlijk wil ik wel gaan nadenken over het uitbreiden van mijn "activiteiten" in de vorm van...?
en ga ik ivan meer ondersteunen in de administratie/boekhouding van zijn praktijk en wil ik in huis alles meer op orde krijgen, dus een duik nemen in onze bergzolder en proberen de rommel om te zetten tot een overzichtelijk geheel, iets waar we sinds de verhuizing niet aan toegekomen zijn.
en natuurlijk heel veel blijven wandelen, 1 van mijn nieuwste goede gewoontes sinds suusje!
volgende project: zelf knoopjes maken en een poppenbedje breien.